søndag 4. november 2007

Saann gaar no dagan

Er ikkje mykje tid eg faar til aa oppdatere bloggen altsaa! No sit eg paa kontoret til "pappan" min. Det er sundag, og eg er eigentleg paa bestemorbesoek, men han syntes eg fortjente eit avbrekk for aa sjekke mailen min, snille mann. Dette er kort oppsummert kva som har skjedd dei siste dagane:

  • Forkjoela, forkjoela, forkjoela
  • Salsakurs me systra mi
  • Kino
  • 3 timers koeyretur til Machala saman med saa og seie heile slekta, der vi aat sjoemat paa fin restaurant, og dei viste meg havet. Som om eg ikkje har sett det foer :P
  • Spanskundervisning med hoeg intensitet
  • Pizza, pizza, pizza
  • Ekkel taxisjaafoer
  • Utruleg artig taxisjaafoer
  • Febrilsk jakt etter adapter
  • Mangel paa reine klede

Ja, heh, det er eigentleg ganske mykje som har skjedd, men eg har ikkje saa god tid til aa skrive det ned no.

Saknar mine kjaere heime! Haaper alle har det bra :)

3 kommentarer:

Hanna sa...

Kjaere Ida Mari <3
her e ein kommentar t deg ;) Du e kjekke du!
Eg e gla i deg min venn,

og du e steike meg flinke t aa dansa salsa (alle kan ikkje bare sidda i sofaen som meg... ;)

Martha Berit sa...

Kjekt å høre ka du drive på me! Tenk alt du får oppleve der du e, da! Tenke masse på de:)

Anonym sa...

Og du brukte mail-tida på bloggoppdatering?

Fy.