måndag 12. november 2007

Glimt fraa Cuenca

Her kjem ein liten smakebit fraa opphaldet hittil. Eg maa inroemme at eg ikkje har vore den flinkaste til aa ta bileter, og naar det gjeld aa faa publisert dei, er eg nok ogsaa ein av dei med daarlegast tolmod til treig internett.
Under vaar paraply

Utsikt over ein broekdel av byen

Paa isbar

Yo y mi profesor

Maria og systra hennar Paula

Eg og systra mi paa cafèbesoek

Mitt syskenbarn Camillia, meg, syster Anna Maria og veslebror Juan David

Pickuptur

Siri, eg og Hanna
Siri: Du er hoegt sakna, men haaper du har det heilt fantastisk med ditt noverande virke. Haaper du faar drive med det som ligg ditt hjarte naermast. I det siste har eg tenkt paa denne kjende salmen naar eg har tenkt paa deg:
Herren er min hyrding
det vantar meg ingenting.
Han lèt meg liggja i groene enger;
han foerer meg til vatn der eg finn kvile,
og gjev meg ny kraft.
Han leier meg paa dei rette stigar
for sitt namn skuld.
Om eg saa gaar i doedsskuggens dal
ottast eg ikkje for noko vondt.
For du er med meg.
Din kjepp og din stav,
dei troeystar meg.
Du dukar bord aat meg
framfor augo paa mine fiendar.
Du salvar hovudet mitt med olje;
mitt staup floeder over.
Berre godleik og miskunn
skal fylgja meg alle mine dagar,
og eg skal bu i Herrens hus
i lange tider.
Du er gull verdt, Siri :)
Til kjende og kjaere heime, ta vare paa kvarandre! GUS-folk ute i verda: Team Ecuador tenkjer paa dykk :)

11 kommentarer:

Anonym sa...

Du he no jaffal verdens kulaste søsken og søskenbarn:D Og byen me såg utrulig gøy ut! Akkurat slik ej tenkte det ville ver i Ecuador;) hehe.. Nei no fekk ej lyst å ta mej en tur.. :) Flott at dåkke he det bra! Hipp hurra for Ecuador! :) Og lykke tej vidare.. :) JIPPI!

Ida Mari sa...

Hehe, veit d- makan t sjarmtroll!
Takk skal du ha :)

Brynhild Marita sa...

Å! So fantastisk kjekt å sjå bilete, Ida mi:) Berre so du veit d so fylle ej nøye me her! D e kjekt å lese å sjå at du he d bra!:) Helsing Brynke

siri sa...

ååååhåhå, Ida Mari, du e så GOD! tusen takk for gode bilder og ord.. Du altså:)
stor klem!

Anonym sa...

Syns han va litt snacksy han professoren din der d;) grrr....

kjempe kosli å lese om kordan d he de, keep up de good work!

te amo, chica!!

Julie

Ida Mari sa...

You`re worth it Siri :)

Hehe, Julie, du e rar. Men ej e gla i dej! Tenk, naar ej kjem heim ijenn kan vi snakka spansk t kvarandre- vaart hemmelige spraak. Blir konge :D

Anonym sa...

Ååå! Ej savna dej! Grein i går når ej tenkte på at ej savna dej...
Gleda mej til å sjå dej igjen! Berre 3 mnd igjen no!

Anonym sa...

Kjempe godt å sjå deg vennen , snufs, savner deg. -Men godt du har det bra. Klem frå mamma og alle heime

Anonym sa...

heihei
det ser ut til at dere har det bra der borte..tror det blir borte, blikje d.?jaja ville bare si at jeg savner deg og dere..
gla i deg klem Elisabeth

Anonym sa...

Hei! Takk for sist, var veldig koselig å henge litt med dere i Cuenca!! Håper dere hadde en fin tur til Quito, og at dere kommer dere greit i stand der!! Satser på å komme på besøk om ikke lenge, håper det går..

Ida Mari sa...

Elisabeth! Ej sakna dej me, haape du he d bra :)

Vi kjem snart veit du Ellen ;) Gleda mej :D