fredag 6. juli 2007

Tur til Hellesylt

I dag tok eg og Lillian oss ein tur til Hellesylt. Eit deilig avbrekk frå min arbeidande kvardag må eg seie. Det skal visstnok vere Sommardagar på Hellesylt denne helga, men vi kunne berre skimte eit par boder, turistbussar og ein måsegrodd benk (les: benk begravd av måsebæsj). Likevel var det ein koseleg dag! Vi traff på Janne i arbeidsstasen på Coop'en, og Svein Erik hengande på ein benk utanføre. Eg og Lillian kjøpte oss jordbær, is og tortillachips, og slo av ein lang prat i det fine veret. "Sunnt, søtt og salt- litt av alt!" Yesda, Lillian kom med ein aldri så lite rim også ho ;) Her kjem nokre glimt av dagen vår:

5 kommentarer:

Lillian sa...

Ej hadde en fantastisk dag, takka vere dej! Takk min engel! Ej e utrulig glad i dej! :D

Camilla sa...

såg ut som dåkke ha dt kjekt:)

Ida Mari sa...

Ej e so gla i dej me Lillian! <3
Håpe d gikk bra me bryllaupsserveringa i dag, tenke d du ikkje ha nåke å bekymre dej for :)

Martha Berit sa...

Så kosli! Sku gjerne ha vøre me:)

Brynhild Marita sa...

ja, ditta såg ut som en koseli tur:)