måndag 23. juli 2007

Baking

Eg har funne ut ein ting. Eller, eg har for så vidt visst det heile tida, men i det siste har det gått meir og meir opp for meg: Baking er gøy! Når tida står stille, og samvittigheita byrjar å gnage litt i lisjetåa fordi du kanskje har sett litt for mykje på tv dei siste par dagane, jau då er det berre å setje i gong å bake :)


I går kveld kom Emil og Bruno heim igjenn, så no har eg ikkje huset for meg sjølv lenger. Det er i grunn like greitt, kan bli litt stussleg i lengda. Og så er det kjekt å kunne glede små hybelmagar når eg er i mitt bakeglade hjørne! Som bilete hintar til, er det bollar det går i. Og å bake bollar er ei kjekk fritidssyssel, tru det eller ei. Og så luktar det så godt i huset medan ein held på :)

Men tolmodet medan deiga står og hevar seg, det skulla gjerne vore litt større.

Men uansett...

...dagens tips er og blir: Om regnvèret skulle gjere deg nedfor, gret ikkje over spilt mjelk! Lag deg heller ei bolledeig ;)

1 kommentar:

Brynhild Marita sa...

hehe! Konge, Ida Mari! Du blir nok ei go husmor, du!:D