fredag 24. august 2007

GUS

Yes, no har eg starta på Gå Ut Senteret! Først og fremst vil eg sei at det er kjempefint her! Masse kjekke folk, og endå fleire ikkje fullt så kjekke mygg. Har vore her snart ei veke, og føler eg har lært utrulig mykje allereie. Ecuador-teamet mitt er urkjekke folk, ser verkeleg fram til å reise ut saman med dei :) Ellers bur eg på rom saman med Maria, noko som er ei utfordring i seg sjølv :P Neida, det går veldig bra, og vi har til og med sat till verks nokre nattlege ritualer... Ellers er eg ikkje så higen på å skrive stort meir endå, sidan det er nyyyydeleg ver ute!

Klem til alle kjende, spesielt gamle og nye Vestborgfolk. Håper dokke har det bra :)

5 kommentarer:

Anonym sa...

hva legges i begrepet "urkjekke"?

du er grei. så langt

Henrik sa...

Bilde?

Karina sa...

Hei! Tusen takk for kommentar, håper at du også har det KNALL! Håper vi kan snakkes/treffes snart.

Hils alle der som gikk her ifjor! Savner klassen deres.

Klem fra Karina

Brynhild Marita sa...

å!! Ida! Ej sakna dej!!:D

Ida Mari sa...

Geir: Urkjekke = kjempekjekke :D
Henrik: Hekje knipsa so mykje endå, men d kjøme forhåpentligvis :)
Troika: Ej he d supert! Sjåast på avslutningsfesten i vertfall ;)
Brynhild: I love you!