fredag 23. mars 2007

Tribute to Mortini

Horra på borsdan !

I dag har den venaste av dei alle, min kjæraste Martha Berit, bursdag! 19 år- å du store sjukheit! Trist er det dog at eg ikkje får feire dagen saman med deg, men eg håper du får ein flott dag uansett :)

Helsar deg med Jeremia 29,11

Eg er kjempeglad i deg!!

Hehe, desverre er det så tilfelle at etter at eg og Martha Berit byrja på kvar vår skule, har vi ikkje kunna treffast så altfor ofte, og det har av den grunn også vorte litt lite med bildetaking. Difor er dagens bursdagsbornbilete noko gamalt... Men kva gjer vel det når du ser såvidt fortreffeleg ut som henne :D

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ej veit de ikkje he nokke me tema å gjer, men....

Takk for knuten! :)

Anonym sa...

Og grattis me dagen Martha Berit!!! :D

Ida Mari sa...

Hehe, værsågod!
Å takk for at du prøvde på min :P

Anonym sa...

ååå....den ja...

*flau*