laurdag 17. mars 2007

Norskanalyse og anna toll.

Ja, du haure nok riktig. Eg må skrive stil i dag, og det for harde livet! Ingenting er verre enn å analysere tekstane til andre folk- hallo, eg er vel ingen tankelesar! Jaja, gjerast må det uansett, så det er vel ingen grunn til å klage.

Lat meg så få kome med ei liste, har høyrt rykte om at det er ein populær blogting å gjere.
Dagens liste handlar om ting eg er stolt over om dagen:

- Eg har klart å fikse ei klokke på bloggen min, heilt åleine!
- Eg har klart å fikse profilbilete på bloggen min, heilt åleine!
- Eg stod opp før klokka 10 i dag.
- Eg har rydda i skulepapira mine.
- Eg har betalt ei rekning.
- Eg har høyrt på radio Storfjord i over 20 minutt.

Ellers så ser eg fram til møtet i kveld :)

Ps: Det snør...

4 kommentarer:

Lillian sa...

Kanskje vi skulle spørd Per Tveten om ei andakt i russeavisa? Eller, ken he dokke spurd? :D
Sorry om du syns ej blanda mej, men ej e berre mej ;P

Ida Mari sa...

Hehe, ja du e dej sjøl lik Lillian:P Men ej e gla i dej forde! Hadde tenkt å spør Gry Sæther, men so hørte vi at tanta t Andrea visst e en kjent andaktsskrivar. Men vi ser:)

Håkon sa...

Du har klart kå??? I 20 minutt?? D e jo som å stikk en kniv i øre!

PS: trønderkurs: "Toill" "Ainna" :P

Ida Mari sa...

Hehehe...
Ps: sunnmørskurs: "Toll" "Anna" ;)