tysdag 7. oktober 2008

Tida flyg!

Yes, sidan sist har eg vårte sjukepleiarstudent og Osloværing, og det har av den grunn vårte lita tid til bloggoppdatering. Har flytta inn i ei loftsleiligheit i ein gamal blå villa på Grefsen, og trivs der som plommen i egget saman med mine kjære sambuarar: Ingunn og Berit.

Tida heime vert nytta til brødbaking, musikkhøyring, tådraging og tedrikking, og ellers meir eller mindre fornuftige sysler som kan utjupast nærmare ved eventuelle forespørslar.

På Diakonhjemmet er det mange kjekke folk, har mellom anna funne meg ei Ida som er med på lyse opp kvardagen. Pensum er vanskeleg, men kjenner likevel at eg har valt riktig studie- så eg satsar på å køyre laupet heilt ut.

Osmose, truncus brachiocephalicus og cytosolen er artige ord eg har lært meg.

Stearinlys er stor forbruksvare.

Ellers har eg enda ikkje fått makka meg til å bestille ny kameraladar på Elkjøp, så bilete vert det magert med denne gongen.

Talast.

:)

7 kommentarer:

Anonym sa...

im your favorite reader here!

Anonym sa...

du, ida mari. du har en liten skrivegave. skriver bra og kreativt.

eg likar det.

Dåte Mali sa...

Konge! ble så glad av å lese om truncus brachiocephalicus og sånn:) hehe. jeg har og lært de orda ja. hadde eksame i anatomi ++++++ på fredag. herlig å være ferdig med den, men det er jammen gøy og interressant å vite ting om kroppen vår ja!! høres ut som du koser deg i oslo! det gjør jeg også her:)herlig!

Anonym sa...

Eg hang meg opp i ein ting, ka e egentligt tådraging?;)

Ida Mari sa...

Geir: Takk, virkelig.

Åse Mari: So bra vi begge he havna en plass vi trivs, ekje nåke so e beire enn d :)Ej hekje eksamen før 17. des, vålsomt tidlige dokke va ute!

Gry: Tådraging e som skrive står- draging av tær om du vil.

Amalie sa...

Du skriver så koselig! Høres topp ut å bo sammen med to gode venninner! Osmose har jeg også lest om - men i forbindelse med planter og vannopptaking. Interessant det og!

Unknown sa...

Hei. Fin blogg! KEEP IT UP (the good work i mean);) lag film!