laurdag 15. mars 2008

Det var det, for denne gong...

Ha det bra Eustasio, som opnar portar i seine nattetimar.

Ha det bra misslukka vaffelsteiking.

Ha det bra kokosnøttdrikking.

Ha det bra spanske allsongar.

Ha det bra lunsh på klinikken.

Ha det bra sakn etter melkesjokolade.

Ha det bra jungelturar.

Ha det bra vannpiperøyking på Montañita.

Ha det bra heilsteikt marsvin.

Ha det bra sjokoladefondue på Millenium Plaza.

Ha det bra spansklekser.

Ha det bra pickupkøyring.

Ha det bra pepperkakebaking utan former.

Ha det bra fruktmarknad.

Ha det bra nyfødte indianerbabyar.

Ha det bra karnevalfeiring

Ha det bra lagunebading.

Ha det bra kveldsmat i Quito.


Ha det bra flyttelass i Ecuador.

Men som sagt, berre for denne gong ;)

6 kommentarer:

Dåte Mali sa...

Hola! que tal?
Bra bilder...! tror ikke jeg har forstått enda at vi faktisk ikke kan bare ta en tur innom klinikken for å slå av en prat,komme for sent inn porten for så å høre "chicas locas"... spise havregrøt i stua i leiligheten....osv..! litt trist når æ nå virkelig begynner å forstå at det er over...! kunne egentlig ønske vi bare hadde vært der ennå.. så rart at det er forbi!! men vi har jo mange gode minner, bilder, erfaringer, utfordringer og internhumor som kommer til å sitte i minnet leeenge!:)no sierto??
buenos noches!

Hanna sa...

steike!
eg sidde her rørt t tårer... Så fint innlegg du har lagt. Bilder seie meir enn tusen ord.. e d ikkje d di seie.. ? Stemte i alle fall formeg i detta tilfellet. Ecuador!!
Savnesavnesavne
Finnøy e kjekt d og altså.. ;)
men eg tenke litt masse kanskje.. ehe!
Ej savna dej me, Ida Mari Engjaberg Fedje

schnakkast (og eg glede meg t d)

klemmar

Ida Mari sa...

Åååå, Ecuadorchicsa mine! <3
Les quiero mucho!
Å ej he fått mej nye telefon, me lo mismo numero ;) So veit dykk d :D
Stooor klem!

Anonym sa...

Sitter nesten med tårer i øynene jeg og.... Håper du har fått noen fine opplevelser i Norge nå også. Og opplevelsene herfra kommer til å sitte i i laaaange tider! Og så kommer du tilbake og får noen nye ;)

siri sa...

du e søt savne deg du me flettene

Ida Mari sa...

Siri: Vas a visitarnos pronto!