torsdag 31. januar 2008

Ej drikke vatten...

...kom ikkje paa noka passande overskrift, difor vart det mitt tidsfordriv i skrivande stund.

Ledninga fraa kameraet mitt til dataen er vekke.
Difor faar eg ikkje lagt ut nye bileter.
Det er ganske surt.
Ein smule irritert er eg no, for aa seie det saann.

Men som plaster paa saaret, faar dokke nyte eit par gamle blinkskudd i staden:


Hanna et klubbe med nasen sin. Det er slik ho gjer det.

Me gusta Bob Marley

Team Ecuador paa Montañita

Tida flyg fort, snart er det berre 1 maanad igjen av besoeket mitt i Ecuador. For denne gong. Sjoelv om eg har det bra her, skal det bli godt aa kome tilbake til vener, familie og GUS- som fyller begge kategoriane.

I myllatida, ta vare paa dokke sjoel. Jesus e me :)

3 kommentarer:

Lillian sa...

Du e så søte! Ej gleda mej t å sjå dej igjen! Sku ha sendt dej ny ledning hadde det ikkje vør for at dokke he så kort tid igjen..
Ringe dej i vinterferien.. Rundt bursdagen min ja.. ;)

Gla i dej!
Klem frå Lilliz

Anonym sa...

Hei du=)

Veit du at lua du har pa hodet symbolisera hasj?
Ej kjopte meg namlig et evettaband i samme fargane. Lite visste ej at det betydde akkurat hasj. Sa ej gikk i kirka, og i Kampala med det, heilt te ej norsk sjel papeika det heldigvis.

Takk for kommentar pa bloggen min. Konge=)

Dokke drar vel snart hjem. Vi skal ver her te 9. April.
Snakkes vel pa Vestborg en gang i Juni.

Good luck videre!

Ida Mari sa...

D ej tenke me dredshua e at d e typisk Ecuador, aa at d e kjekt me et minne. Hakje plana om aa bruke den t dagli, for aa sei d saan:P Visste ikkje at d betydde hasj nei, kansje litt greit aa vite uansett.

Sjoel kjoeme ej tbake t Norge 7. mars, so ekje longe stonda ijenn.

Snakkast sikkert paa Vestborg ja! :)