søndag 13. januar 2008

Augene er i bruk igjen

Tenkte det var paa tide aa skrive eit nytt inlegg (kanskje helst for aa faa det foeregaande biletet litt lenger ned paa sida mi...)

No har vi flytta til indianerlandsbyen Cañar! Og det merkast verkeleg paa baade kropp og sjel at vi har kome oss vekk fraa storbyen, det er godt. Her er ikkje lenger indianarane nokre som sit paa gatehjoernet og sel mango eller tyggegummi, her hoeyrer dei verkeleg til. Og sjoelv eg kjenner at eg foeler meg meir heime her :)

Har jobba ei lita veke paa foedselsklinikken, og har allereie vore vitne til 2 foedslar. Eg er ennaa veldig fersk, og kjenner at behovet for spanskkunnskap blir stoerre og stoerre. Eg gledar meg til aa kome litt inn i rutinene paa klinikken, og til aa bli endaa betre kjend her i Cañar.

Ellers har eg...

...ete cuy, heilsteikt marsvin.
...proevd aa lage vafler.
...faatt dreds ala Hanna.
...vaska klede i same vaskemaskina som blodige laken blir vaska.

Her i Cañar er det kaldt. Og internettet gaar i snigelfart, difor ingen bilete. Men eg likar meg her fordi :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Godt å høre at du ser igjen! Ikke så morsomt å bli syk på den måten, synet er jo en ganske viktig sans. Spennende å høre om alt dere opplever - ta godt vare på alle minner og erfaring! Klem fra Amalie

Lillian sa...

Godt å høyre ja! Ej e travelt opptatt no framover, så tenkte berre ej skulle legge igjen eit beskjed om at ej e glad i dej:)

Svein Erik sa...

Fint å høre at du he blitt frisk igjen, Ida Mari:)

Flott at du lika d der nede:)
Gleda me sinnsjukt t å sjå dokke igjen:)

Gla i d:)

Anonym sa...

Gjev oss bilete!