onsdag 12. september 2007

Travle dagar

Sjølv om eg no går på bibelskule, og dette i grunn skal vere mitt friår, har det jammen ikkje vorte mange stille stunder. Her skjer det nemleg ting meir eller mindre heile tida! Og eg kan ikkje alltid setje ord på kva som skjer heller, berre vips! so er dagen gått. Men det er vel eit godt teikn.
Dagen i dag har i grove trekk sett slik ut:
  • Frukost
  • Morgonsamling
  • Undervisning med Goldsmith (lovely!)
  • Lunsh
  • Meir Goldsmithundervisning
  • Middag
  • Klede inni vaskemaskina
  • Home and Away
  • Sjokoladekakebaking
  • Spansk
  • Korøving
  • Kveldsmat saman med Goldsmith
  • Kake i sofakroken
  • Lovsongteamsøving
  • Idol
  • Sjekking av mail

No kom eg på at det er ei goood stund sidan eg sat på den maskina med klede, og eg byrjar å frykte at dei no ligg å myglar ein eller annan plass...

No vil eg lære Hanna å lage blogg.

4 kommentarer:

Sniff Sniff sa...

Bra dåkke kosa dåkke der nede og gjer so masse gøy:) Og ej venta spent på det første spanske innlegget ditt! :D

Ida Mari sa...

Hehe, kan nok ta ei lita stond t d du :P Men go ide uansett, må nesten prøve på d :)

Anonym sa...

"Idol" er det jo mulig å stryke.

Hvis dagen blir travel av den grunn...

Ida Mari sa...

Okej, travel va kansje ikkje heilt riktig ord å bruke me tanke på at ej ha putta idol inni lista mi :P