onsdag 9. mai 2007

Hei du som les bloggen min.

Har høyrt rykter om at eg er ein smule treig med å oppdatere bloggen min (les: Lillian). Grunnen er vel at det skjer så mykje at eg rett og slett ikkje finn tid til å setje meg ned å skrive nye blogginnlegg. OG at eg særs sjeldan tek bilete, og at ein biletelaus blogg eigentleg er litt keisam. Men eg kan jo kome med litt fakta om dagane mine for tida likevel:

  • Russetid er kjekt!
  • Eg har flytta på Vestborg i russetida.
  • Har vore våken i 55 timar, derav ein time gjekk til "Hode, skulder, kne og tå"-synging med fleire dialekter og melodiar.
  • Russeknutar er ein stor del av livet mitt for tida.
  • Lillian er ein søt person, som eg er veldig glad i.
  • Lei av regn, litt sol hadde vore bra.
Skal laste opp nåken kjekke bilete når internetten går litt raskare.
Kos!

Eg og Ingrid (med Elisabeth i bakgrunnen), stikkings ut av bilen på veg til russefestival i Kragerø!Ingrid, meg og Andreas- lekre som berre det, med gulrot i munnen...

Vestborgfolk i Kragerø!

4 kommentarer:

Martha Berit sa...

55 tima? Spreking! E he sove i ei rundkjøring i natt! Va no egentli kjekt, det.. men Os-russen kom, og etter 3 tima hadde dei klart å dynke oss me øl, såpevatn og egg.. deilig! Men tass i lukta vi vart liggande i, klarte vi oss gjennom heile natta:) litt stolt.. va seriøst ekkelt! hihi..

Camilla sa...

55 tima? oj.. korfor dt?

hehe.. flytta te vestborg? hekje du altid bodt hr da?

Lillian sa...

Hehe.. Du e flink Ida Mari! Gull med nytt innlegg!! :D
Ej e kjempe gla i dej med! <3 Go Ida Mari, ej tru du klare minst 50 knuta!! :D

Ida Mari sa...

Martha Berit: Hehe, ej å Per Olav tok to våkenette sjøna du, ei e berre pingle:P I natt va ej på Magerholm-Aursnes ferga, va no en spennande opplevelse d me. Rudkøyring står også for tur;)

Camilla: Alt for russeknuta veit du;) He nok ikkje budd på Vestborg heile tida nei, he budd heime på Stranda. Ekje alle so fe d me sej, heng so masse her nede veit du:)

Lilian: Vi går for 50 knuta ja! Sjøl om ej egentli e litt lei... :P